Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Δείτε στη ΦΩΤΟ την τορπίλη που βρέθηκε στην παραλία της Θεσσαλονίκης





Τορπίλη μεγέθους τριών μέτρων, από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο βρέθηκε θαμμένη στο χώμα ένα μέτρο από το πεζοδρόμιο της Λεωφόρου Μ. Αλεξάνδρου...



ακριβώς πίσω από τη στάση του ΟΑΣΘ «Στρατηγείο». Την ώρα που εργάτης έπαιρνε χώμα από το σημείο, αντιλήφθηκε την ύπαρξη σκληρού αντικειμένου στο έδαφος. Αμέσως ενημερώθηκε ο Ελληνικός Στρατός και η Άμεση Δράση και το σημείο έχει αποκλειστεί. Πάνω από την τορπίλη βρίσκονται πυροτεχνουργοί του στρατού κι ενδέχεται να συνδράμουν άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών της ΕΛΑΣ. Πυροτεχνουργός σχολίασε χαριτολογώντας στο Thestival.gr «αν είναι ενεργή και εκραγεί, τότε θα έχουμε μια νέα ανάπλαση σε όλη την παραλία».

Στο σημείο βρίσκεται και όχημα της Πυροσβεστικής.


ΠΗΓΗ:http://www.thestival.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου