Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Λιγοστεύουν οι Έλληνες




Διαβάστε πόσο μειώθηκε ο πληθυσμός της χώρας μέσα σε μια δεκαετία. Οικονομική κρίση και υπογεννητικότητα προμηνύουν "μαύρο" μέλλον


Αίσθηση προκαλούν τα προσωρινά στοιχεία απογραφής της ΕΛΣΤΑΤ, καθώς η Ελλάδα όχι μόνο γερνά, αλλά χάνει και τον πληθυσμό της.


Σύμφωνα με την εφημερίδα "Νέος Κόσμος", σε δέκα χρόνια η Ελλάδα έχει χάσει πάνω από 1.000.000 Έλληνες και πρόκειται για αρνητικό ρεκόρ, που κρατά από την... δεκαετία του 1940.

Η οικονομική κρίση, η υπογεννητικότητα και η μετανάστευση Ελλήνων στο εξωτερικό, τα τελευταία χρόνια, μας έχουν φέρει στα προ 20ετίας πληθυσμιακά επίπεδα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΣΤΑΤ, στο σύνολο της χώρας απεγράφησαν 10.787.690 μόνιμοι κάτοικοι, εκ των οποίων 5.303.690 άρρενες (49,2%) και 5.484.000 θήλεις (50,8%).

Από τα προσωρινά αποτελέσματα προκύπτει ότι οι πέντε Δήμοι με τη μεγαλύτερη πληθυσμιακή πυκνότητα (μόνιμοι κάτοικοι ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο) είναι οι Δήμοι Καλλιθέας (21.067,6), Ν. Σμύρνης (20.740,6), Αθηναίων (16.830,4), Θεσσαλονίκης (16.703,3) και Νέας Ιωνίας (15.109,7). Ακόμη, οι πέντε Δήμοι με τη μικρότερη πληθυσμιακή πυκνότητα είναι οι Δήμοι Πρεσπών (3,05), Ζαγορίου (3,78), Παρανεστίου (3,85), Σφακίων (4,11) και Νεστορίου (4,27).

Με τον υπάρχοντα ρυθμό μείωσης του πληθυσμού που έχει ενταθεί κατακόρυφα την τελευταία διετία, υπολογίζεται ότι στα τέλη της δεκαετίας θα έχουμε φτάσει στα επίπεδα του 1970 με την Ελλάδα των 8 εκατομμυρίων ψυχών!

Στη γενική απογραφή του 2001 ο πληθυσμός της χώρας είχε καταμετρηθεί σε 10.964.020 άτομα, ενώ το 2009, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, υπολογίσθηκε ότι ξεπέρασε τα 11.282.571 άτομα.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η μείωση πληθυσμού φαίνεται μικρή σε σχέση με το 2001, ωστόσο θα πρέπει να υπολογιστεί ότι στην Ελλάδα υπήρχαν εκείνη την περίοδο 300.000 αλλοδαποί, την ώρα που αυτή τη στιγμή ξεπερνούν το 1.300.000.

ΠΗΓΗ:http://news247.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου