Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Ξήλωσαν το αλεξικέραυνο

Μέχρι και το αλεξικέραυνο του νοσοκομείου της Πάτρας "ο Άγιος Ανδρέας" έκλεψαν άγνωστοι.
Οι επιτήδειοι κατάφεραν, παρά το γεγονός ότι ο χώρος είναι πολυσύχναστος, να ανέβουν στην ταράτσα και να το κλέψουν. Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι προσποιήθηκαν τους εργάτες.

Στο μεταξύ στο νοσοκομείο, το τελευταίο χρονικό διάστημα καταγράφεται μπαράζ κλοπών. Οι δράστες "χτυπούν" τα σταθμευμένα ΙΧ ασθενών, συγγενών και εργαζομένων, ενώ έχουν ιδιαίτερη προτίμηση στα πορτοφόλια των ασθενών στους θαλάμους.
Οι εργαζόμενοι ζητούν από την διοίκηση να λάβει μέτρα.
Πηγή: dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου