Ένα από τα πιο δημοφιλή τηλεοπτικά
πρόσωπα έρχεται στο προσκήνιο, λίγο πριν τη λήξη της σεζόν. Ο λόγος για
την Ελένη Μενεγάκη και τις φήμες που επικρατούν για το "χρυσό" συμβόλαιό
της.
Ήταν Σεπτέμβριος του 2010 όταν ο Alpha ανακοίνωσε την
ανανέωση του συμβολαίου της Ελένης Μενεγάκη, σύμφωνα με εκτενές
δημοσίευμα της Espresso.
Σε δελτίο τύπου του το κανάλι είχε αναφέρει χαρακτηριστικά: "O Alpha με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Ελένη Μενεγάκη, σχεδόν ένα χρόνο πριν από τη λήξη του ήδη υπάρχοντος συμβολαίου της με το κανάλι. Ο σταθμός και η αγαπημένη παρουσιάστρια θα συνεχίσουν μαζί την πορεία τους μέχρι και τον Ιούλιο του 2013".
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες, η Ελένη θα συνεχίσει στον Alpha αφού οι σχέσεις της με τον σταθμό παραμένουν άριστες, διαψεύδοντας διάφορες φήμες για γκρίνιες και τιμωρίες. Άλλωστε η παρουσιάστρια είναι από τα δυνατά χαρτιά του σταθμού. Η πρόταση μάλιστα για την μεταφορά της στην μεσημεριανή ζώνη έγινε δεκτή από την ίδια, ύστερα από πολλές συζητήσεις με το κανάλι. Και όπως αποδεικνύουν τα νούμερα, ήταν η πιο σωστή κίνηση.
Όσο για τις περιβόητες περικοπές στο συμβόλαιό της;
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ποτέ δεν έχει γίνει τέτοια συζήτηση με τη διοίκηση του σταθμού. Εξάλλου, το συμβόλαιο που είχε υπογράψει τον Σεπτέμβριο του 2010 ήταν κατά 25% μειωμένο όσον αφορά στις αποδοχές της.
Τέλος, είναι πολύ πιθανό να πραγματοποιηθεί ανανέωσή του συμβολαίου της πολύ σύντομα, καθώς και οι δύο πλευρές είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένε
Πηγή: Εspressonews
Σε δελτίο τύπου του το κανάλι είχε αναφέρει χαρακτηριστικά: "O Alpha με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την Ελένη Μενεγάκη, σχεδόν ένα χρόνο πριν από τη λήξη του ήδη υπάρχοντος συμβολαίου της με το κανάλι. Ο σταθμός και η αγαπημένη παρουσιάστρια θα συνεχίσουν μαζί την πορεία τους μέχρι και τον Ιούλιο του 2013".
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες, η Ελένη θα συνεχίσει στον Alpha αφού οι σχέσεις της με τον σταθμό παραμένουν άριστες, διαψεύδοντας διάφορες φήμες για γκρίνιες και τιμωρίες. Άλλωστε η παρουσιάστρια είναι από τα δυνατά χαρτιά του σταθμού. Η πρόταση μάλιστα για την μεταφορά της στην μεσημεριανή ζώνη έγινε δεκτή από την ίδια, ύστερα από πολλές συζητήσεις με το κανάλι. Και όπως αποδεικνύουν τα νούμερα, ήταν η πιο σωστή κίνηση.
Όσο για τις περιβόητες περικοπές στο συμβόλαιό της;
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι ποτέ δεν έχει γίνει τέτοια συζήτηση με τη διοίκηση του σταθμού. Εξάλλου, το συμβόλαιο που είχε υπογράψει τον Σεπτέμβριο του 2010 ήταν κατά 25% μειωμένο όσον αφορά στις αποδοχές της.
Τέλος, είναι πολύ πιθανό να πραγματοποιηθεί ανανέωσή του συμβολαίου της πολύ σύντομα, καθώς και οι δύο πλευρές είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένε
Πηγή: Εspressonews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου