Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

"Τα πήραν στο κρανίο" οι Σκοπιανοί με την επαναλειτουργία του υπ.Μακεδονίας-Θράκης!


14
Image
Εκτενείς αναφορές στην επανασύσταση του υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης, αλλά και στο νέο υπουργό Εξωτερικών, τον οποίο χαρακτηρίζουν «μετριοπαθή», κάνουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης των Σκοπίων, όπως αναφέρει το Έθνος.
Οι τηλεοπτικοί σταθμοί «Κανάλ 5» και «Τέλμα» αφού κάνουν εκτενείς αναφορές στην επανασύσταση του υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, σημειώνουν ότι η ΝΔ, ως αντιπολίτευση, είχε διαφωνήσει με την κατάργηση του υπουργείου αυτού και είχε δεσμευθεί ότι, όταν έρθει στην εξουσία, θα προχωρήσει στην επανασύστασή του.

Οι δύο τηλεοπτικοί σταθμοί αναφέρουν,ακόμη ότι ο υπουργός Μακεδονίας-Θράκης Θεόδωρος Καράογλου, ως βουλευτής της αντιπολίτευσης, το προηγούμενο χρονικό διάστημα «έχει καταθέσει αρκετές επερωτήσεις στη Βουλή, κατηγορώντας τα Σκόπια για τη χρήση του συμβόλου με τον Ήλιο της Βεργίνας και για προσπάθεια σφετερισμού της ελληνικής ιστορίας».
Πάντως, όλα τα ΜΜΕ των Σκοπίων σημειώνουν ότι προτεραιότητα της νέας ελληνικής κυβέρνησης θα αποτελέσει ασφαλώς η αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα [σσ. μας κάνουν και υποδείξεις για τις προτεραιότητές μας!]
Η εφημερίδα «Ουτρίνσκι Βέσνικ» αναφέρεται στην πολιτική σταδιοδρομία του Δημήτρη Αβραμόπουλου, σημειώνοντας ότι θεωρείται «μετριοπαθής» πολιτικός.
Σχετικά με το ζήτημα της ονομασίας, η εφημερίδα γράφει ότι «οι θέσεις του κ.Αβραμόπουλου φαίνεται να ταυτίζονται περισσότερο με αυτές της κ.Μπακογιάννη, όταν αυτή ήταν υπουργός Εξωτερικών, δηλαδή μετριοπαθείς, παρά με τις θέσεις και απόψεις της ριζοσπαστικής Δεξιάς».
Στο πλαίσιο αυτό, συμπληρώνει η εφημερίδα, δεν αναμένονται κάποιες «ακραίες ενέργειες» από τη μεριά της νέας ελληνικής κυβέρνησης σχετικά με την εκκρεμότητα της ονομασίας και ότι θα διατηρηθεί η θέση περί «erga omnes» (μία ονομασία για όλες τις χρήσεις).
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου