Ομάδα
Εξουδετερώσεως Πυρομαχικών της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών
εξουδετέρωσε την τορπίλη που είχε βρεθεί την Παρασκευή στην παραλία της
Θεσσαλονίκης μπροστά από το άγαλμα του Κωνσταντίνου Καραμανλή, στην
παραλία της Θεσσαλονίκης.
Η ανακοίνωση του εκπροσώπου Τύπου Αντιπλοιάρχου Αδαμάντιου Χριστοδούλου ΠΝ έχει ως εξής:
Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι σήμερα Σάββατο 23 Ιουνίου 2012 Ομάδα Εξουδετερώσεως Πυρομαχικών της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών (ΔΥΚ) σε συνεργασία με Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή και Στρατό Ξηράς, εξουδετέρωσε στην θαλάσσια περιοχή του Θερμαїκού ενεργή βόμβα γενικής χρήσης 500 lbs B’ Παγκοσμίου πολέμου, η οποία ανευρέθη χθές στην παραλία Θεσσαλονίκης κατά την διάρκεια εργασιών ανάπλασης.
ΠΗΓΗ:http://www.enikos.gr
Η ανακοίνωση του εκπροσώπου Τύπου Αντιπλοιάρχου Αδαμάντιου Χριστοδούλου ΠΝ έχει ως εξής:
Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώνεται ότι σήμερα Σάββατο 23 Ιουνίου 2012 Ομάδα Εξουδετερώσεως Πυρομαχικών της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών (ΔΥΚ) σε συνεργασία με Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή και Στρατό Ξηράς, εξουδετέρωσε στην θαλάσσια περιοχή του Θερμαїκού ενεργή βόμβα γενικής χρήσης 500 lbs B’ Παγκοσμίου πολέμου, η οποία ανευρέθη χθές στην παραλία Θεσσαλονίκης κατά την διάρκεια εργασιών ανάπλασης.
ΠΗΓΗ:http://www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου