Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Στάθη Λαφαζανίδη οι σταθμοί που θα δημιουργηθούν θα επιτρέπουν την αυτόματη διάθεση ποδηλάτων κοινής χρήσης στους δημότες και τους επισκέπτες χωρίς την παρουσία προσωπικού.
Πρόκειται για ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό σύστημα που θα δίνει στους πολίτες την ευχέρεια να παραλάβουν και να χρησιμοποιήσουν ένα ποδήλατο για όσο χρόνο επιθυμούν, επιστρέφοντας το σε κάποιο από τα εγκατεστημένα σημεία στάθμευσης, τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στη περιοχή παρέμβασης.
Με το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ποδηλάτων, ο Δήμος προσφέρει στους πολίτες του ένα οικολογικό μέσο μεταφοράς το οποίο συμβάλει στη μείωση των ρύπων, του θορύβου, στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και στη βελτίωση της υγείας των πολιτών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου Κορδελιού από το 2005 ο Δήμος είχε ολοκληρώσει το Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων στους κεντρικούς δρόμους του Δήμου, συμμετέχοντας μάλιστα ενεργά και στην ίδρυση της τοπικής Ποδηλατικής Ομάδας «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» και για να δώσει περαιτέρω το κίνητρο στους νέους να χρησιμοποιούν το ποδήλατο, είχε δημιουργήσει και 200 θέσεις ποδηλάτων στα σχολεία.
ΠΗΓΗ:http://exokatinasoupo.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου