Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Αυτόματη Διάθεση Ποδηλάτων Κοινής Χρήσης από το Δήμο Κορδελιού Ευόσμου


 Ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου ολοκλήρωσε την Τεχνική Έκθεση προϋπολογισμού 137.465,00€,  με την οποία θα προμηθευτεί σύστημα αυτόματης διάθεσης δημοτικών ποδηλάτων κοινής χρήσης. Η προμήθεια αυτή εντάσσεται στο έργο της Ανάπλασης περιοχών της Δημοτικής Ενότητας Ευόσμου του Δήμου Κορδελιού– Ευόσμου και χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονία – Θράκη 2007 -2013.
 
 Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Στάθη Λαφαζανίδη οι σταθμοί που θα δημιουργηθούν θα επιτρέπουν την αυτόματη διάθεση ποδηλάτων κοινής χρήσης στους δημότες και τους επισκέπτες  χωρίς την παρουσία προσωπικού.

  Πρόκειται για ένα αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό σύστημα που θα δίνει στους πολίτες την ευχέρεια να παραλάβουν και να χρησιμοποιήσουν ένα ποδήλατο για όσο χρόνο επιθυμούν, επιστρέφοντας το σε κάποιο από τα εγκατεστημένα σημεία στάθμευσης, τα οποία πρόκειται να κατασκευαστούν στη περιοχή παρέμβασης.

  Με το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης ποδηλάτων, ο Δήμος  προσφέρει στους πολίτες του ένα οικολογικό μέσο μεταφοράς το οποίο συμβάλει στη μείωση των ρύπων, του θορύβου, στην κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και στη βελτίωση της υγείας των πολιτών.

 Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου Κορδελιού από το 2005 ο Δήμος είχε ολοκληρώσει το Δίκτυο Ποδηλατοδρόμων στους  κεντρικούς δρόμους του Δήμου, συμμετέχοντας μάλιστα ενεργά και στην ίδρυση της τοπικής Ποδηλατικής Ομάδας «ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» και για να  δώσει περαιτέρω  το κίνητρο στους νέους να χρησιμοποιούν το ποδήλατο, είχε δημιουργήσει και  200 θέσεις ποδηλάτων στα σχολεία.
ΠΗΓΗ:http://exokatinasoupo.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου