Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Οι... γαλαζοαίματοι είναι πιο υγιείς!


Όχι μόνο υπάρχουν γαλαζοα��ματοι, αλλά απ' ότι φαίνεται αποτελούν την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους.

Γύρω στους 7.000 ανέρχεται παγκοσμίως ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν αίμα σε χρώμα μελιτζανί και όχι κόκκινο όπως στα υπόλοιπα δισεκατομμύρια. Αυτοί, αποκαλούνται κυανιτικοί από το cyanea που στα λατινικά σημαίνει μπλε. Αντί για σίδηρο έχουν στο αίμα τους χαλκό, πράγμα που δεν αφαιρεί από αυτούς τις λειτουργίες του σιδήρου.

Οι κυανιτικοί δεν μπορούν να προσβληθούν από τις κλασικές ασθένειες του αίματος, καθώς τα μικρόβια δεν έχουν καμία τύχη να νικήσουν το χαλκό. Επιπλέον, το μπλε αίμα τους πήζει πολύ πιο γρήγορα απ' ότι το κόκκινο και έτσι δεν κινδυνεύουν από αιμορραγίες, αναπτύσσονται φυσιολογικά και πιθανόν αποτελούν το αποτέλεσμα των φυσικών νόμων εξέλιξης.

Οι κυανιτικοί είναι προφανώς πιο ανθεκτικοί σε επιδημίες, αρρώστιες, περιβαλλοντικές μεταβολές κλπ από ότι οι υπόλοιποι άνθρωποι, πράγμα που κάνει τους γαλαζοαίματος να αποτελούν πλέον όχι απλά σύγχρονους ευγενείς, αλλά εξελιγμένο ανθρώπινο είδος.

Πηγή: newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου