Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2010

Οι απεργίες στα Μέσα Μεταφοράς

Ο "γολγοθάς" για το επιβατικό κοινό αλλα και τους αγανακτισμένους οδηγούς, δεν σταματά, καθώς νέες απεργιακές κινητοποιήσεις εχουν προγραμματίσει και για την ερχόμενη εβδομάδα οι εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.


Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα (20/12) τα λεωφορεία θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ οι εργαζόμενοι στα άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς (Τραμ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και Μετρό) θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.

Την Τρίτη (21/12), στάση εργασίας από τις 11 το πρωί ώς τις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ, ενώ τα υπόλοιπα μέσα θα ακινητοποιηθούν από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 4 το απόγευμα.

Ακινητοποιημένα θα μείνουν όλα τα μέσα μεταφοράς την Τετάρτη (22/12), λόγω 24ωρης απεργίας.

Την Πέμπτη (23/12) τα λεωφορεία θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ δεν έχει ληφθεί απόφαση για τα υπόλοιπα μέσα.

Την Παρασκευή (24/12), παραμονή Χριστουγέννων, οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία θα πραγματοποιήσουν 4ωρη στάση εργασίας από τις 12 το μεσημέρι.


ΠΗΓΗ:http://www.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου