Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Στην εντατική ο Θανάσης Βέγγος

Η περιπέτεια της υγείας του αγαπημένου μας Θανάση Βέγγου, φαίνεται να μην έχει τέλος, αφού την Κυριακή (19/12) μεταφέρθηκε πάλι στο νοσοκομείο του Ερυθρού Σταυρού και βρίσκεται σε καταστολή στην εντατική μονάδα.


Ενώ έδειχνε να ξεπερνά το πρόσφατο πρόβλημα με την υγεία του, ο γιος του Χάρης και η σύζυγός του τον είδαν να πέφτει ξαφνικά μέσα στο σπίτι και τον μετέφεραν επειγόντως στον Ερυθρό Σταυρό.

Εκεί διαπιστώθηκε ότι είχε πάθει νέο εγκεφαλικό επεισόδιο, ωστόσο αυτή τη φορά είχε και αιμάτωμα στο κεφάλι από την πτώση.

Οι γιατροί λένε πως ενώ το αιμάτωμα έχει ήδη αρχίσει να υποχωρεί, η κατάστασή του είναι τέτοια που δεν τους επιτρέπει προς το παρόν να τον αποσωληνώσουν.

Στις 9 Νοεμβρίου είχε πάρει εξιτήριο κι από το Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας , ύστερα από χειρουργείο που είχε κάνει.

Εμείς να του ευχηθούμε να βγει γρήγορα νικητής και από αυτήν τη μάχη.


ΠΗΓΗ:http://www.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου