Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Νέα τεχνολογία στις μολότοφ από τους αναρχικούς

Οι νέου τύπου αυτοσχέδιες βόμβες μολότοφ εντείνουν την ανησυχία που διακατέχει τις αστυνομικές δυνάμεις κατά τη διάρκεια επεισοδίων.


Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, το νέο "κοκτέιλ" τοποθετείται πρώτη φορά σε πλαστικό και όχι γυάλινο μπουκάλι των 500 και των 750 ml και περιέχει υγρή αμμωνία, μικρή ποσότητα βενζίνης και μικρά κομμάτια φελιζόλ.

Εκτός αυτού, περιμετρικά του λαιμού του μπουκαλιού τοποθετείται συστοιχία από 10 μέχρι και 15 κροτίδες, μία εκ των οποίων διαθέτει μεγαλύτερο φιτίλι.

Η βόμβα μολότοφ σκάει έτσι στον αέρα, ενώ εξακολουθεί να διανύει την πορεία προς το στόχο της, και δημιουργεί μία εκτεταμένη δέσμη φωτιάς που μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα κατά των στόχων και προκαλεί φυσικά μεγαλύτερο φόβο.

Οι νέου τύπου μολότοφ έκαναν για πρώτη φορά την εμφάνισή τους σε συμπλοκές μεταξύ χούλιγκαν ποδοσφαιρικών ομάδων το Δεκέμβριο του 2009.

Δείτε σε βίντεο τις νέου τύπου μολότοφ από το πανεργατικό συλλαλητήριο της 15ης Δεκεμβρίου.


http://www.dailymotion.com/video/xg4uis_epeisodia-apo-poreia-15-dekembriou_news#from=embed&start=1


ΠΗΓΗ:http://www.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου