Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.
Λέγεται πως η έκφραση αυτή ειπώθηκε απο τον Αλή Πασά, ο οποίος καθισμένος στο Παλαμίδι και έχοντας εμπρός το Μπούρτζι, δεξιά το Άργος, ενώ ταυτόχρονα έπινε ναργιλέ, είπε: «Άρτζι, Μπούρτζι και λουλάς» (Άρτζι = Άργος, λουλάς = ναργιλές). Δηλώνει χαλαρότητα και ξεγνοιασιά.
Σπάσε λουστραρία, μη μου πολυκολλάς μη γίνουμε εδώ πέρα άρτσι μπούρτσι και λουλάς.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ !!!


Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Αλλαγές στις κινητοποιήσεις των μέσων μεταφοράς

Μικρές αλλαγές θα γίνουν αυτήν την εβδομάδα στο πρόγραμμα κινητοποιήσεων που έχουν προαναγγείλει οι εργαζόμενοι στα μέσα μεταφοράς της Αθήνας.


Πιο αναλυτικά, την Πέμπτη (23/12) θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας έως τις 09:00 και από τις 22:00 έως τη λήξη της βάρδιας.

Την επόμενη μέρα (Παραμονή Χριστουγέννων) δε θα γίνει καμία κινητοποίηση.

Η απόφαση παραμένει η ίδια για την Τρίτη (21/12), καθώς στάση εργασίας από τις 11 το πρωί ως τις 4 το απόγευμα θα πραγματοποιήσουν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ, ενώ τα υπόλοιπα μέσα θα ακινητοποιηθούν από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 4 το απόγευμα.

Επίσης, την Τετάρτη (22/12), χειρόφρενο θα τραβήξουν όλα τα μέσα μεταφοράς για 24 ώρες.

ΠΗΓΗ:http://www.cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου